Som allerede fastslået - Manden kan godt lide ingeniørdesign. Og når det er en Prestar der er Made in Japan er det ekstra godt.
Da Manden i dag var på arbejde ankom der en pakke der indeholdt en ny vogn til økonomiafdelingen på Kasernen, usamlet i en stor fin papkasse.
Manden sprang til og samlede vognen.
The Only Original Prestar - Made in Japan.
Den store kvalitet ved ingeniørdesign i forhold til regulær designerdesign er ingeniørdesignets løsninger af tekniske problemer. Hvordan sætter man trådnetssiderne på en skub-rundt-vogn?
Det gør man naturligvis med et sindrigt system af tapper og bøjler og hulle og sager der fletter det hele ind i hinanden.
Ingeniørdesign begynder aldrig fra 0 som ellers er et normalt begyndelsespunkt for andet design. Ingeniørdesign benytter tidligere udviklede ideer og udvikler dem lidt mere og ud af det kommer der himmelråbende komplicerede løsninger der holder som ind i helvede og fungerer upåklageligt.
Og så ser det godt ud.
Et kik ind på vognens skridsikre transportflader.
Og hjulene.
Manden synes det er pænt.
3. jun. 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar