10. aug. 2008

Kommentar fra damen

Sådan et indlæg kræver jo en kommentar for damen, så den kommer her:

Jeg kan altså ikke lide gladiator-sandaler: det gør fødder utrolig kluntede, hobit-agtige og så sidder de næsten altid for stramt på dem, der har dem på. (Måske kunne de godt fungere på mænd?!? - det er noget man er velkommen til at afprøve!) 

Blusen: er altså også lige en tand for romantisk, når den er sat sammen med noget, der er så beige.

Nederdelen: Er til gengæld rigtig fin – og der er halsbåndet og håret også. 
Tasken er rigtig god!

På den igen mand! - og tag så lige og bøss' dig lidt op ;-)

1 kommentar:

Værelset sagde ...

Ja ja, når du argumenterer så solidt - jeg selv bar måske bare mest betaget af den kridhvide taint. Sådan lækker NY-agtig. Men men men, du har måske ret - bortset fra at jeg ikke principielt vil affeje gladiatorsandaler, især enormt høje der kræver 25 spænder inden de sidder. Jeg holder jo ualmindeligt meget af kvinder der affører/ifører sig fodtøj og jeg kan godt se en række kvaliteter forbundet med den næsten uendelige opgave det er at tage et par sandaler på.